Sugartimes adventskalender


Igår när jag kikade in på Jennys megatuffa blogg -megatuff.blogg.se- så hade hon länkat till lite bloggar hon gillade och då klickade jag mig in på sugartimes och jag fastnade direkt! Den handlar mycket om pyssel, drömmar & tankar och om hennes grymt fina stil! Hon verkar helt underbar och jag blir så glad när bloggen uppdateras, när jag skulle kolla igenom lite kunde jag inte låta bli och sen kom jag på mig själv två timmar senare av att ha läst alla hennes blogginlägg sen hon skapade bloggen ;) Det var helt självklart att jag nu skulle tävla i hennes fina lilla tävling där man kan vinna något nytt varje advent och denna första gången handlar det om små übersöta rosetter! Klart man är med! Klicka er in på hennes blogg oxå! Hennes hemsida heter sugartime.se och därifrån kan man klicka sig vidare ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0