Oops!

Länge sen sist nu :O glömde av första veckan och sen har jag inte suttit framför datorn- värsta grymmaste bästaste vädret ju!! Iaf, sen sist har det hänt.... ja vad har hänt? Enligt min kamera inte speciellt mycket alls. Men i måndags var det iaf segling :) Kuligt var det! Å i torsdags var det 'Almers hjälper' .......... -.-' menmen. Kort dag i skolan blev det iaf ;) Igår var det valborg... hängde på Pernilla och Johanna till stan, Tillie hoppade på med. Vi fastnade på nån udde vid strandpromenaden med massa påskbergare och furubergare. Det var ju kul -.- eller inte, jag hade iaf inte speciellt kul, men de andra hade väl det. Jaja, vid 11 gick vi hem för Tillie skulle vara hemma då :/ Men idag upptäckte hon att hon hade fått vara ute till 12.. bra! Höhö ;) Imon blir det kanothajk med patrullarna! ;) kulkul! Kanot är alltid roligt :) Men snart ska jag väl nana, upp vid åtta imon... jobbigt menmen :) Ha en bra helg. Kramar<3
















































YEAH! Snyggt eller vad? Ha det bästast<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0