Mhm..

I helgen var det kanothajk.. roligtroligt :) Å på söndagen åkte vi in till Laholm och det var Hallandsyxan.... Daniel tyckte att vi skulle vara funkisar- vi blev aldrig det men vi hjälpte till iaf, på eldstationen..... tråååk! Men iaf. Halv sex var vi hemma- lagom trötta var vi då oxå å idag började skolveckan igen -.-' tröligt. Idag hände inte mycket.... 8b var å seglade, efter skolan så åkte jag till tandregleringen och de stoppade in massa grejjer i munnen- bland annat en kedja som ska dra ihop tänderna så om några dagar skulle gluggarna vara nästan borta! Coolt! Nu har jag så ont i tänderna att jag har ont i huvudet- fast jag har nog mer ont i huvudet än i tänderna om jag tänker efter. Iaf- imon är det Vårruset!!!!! :O Jag är så dåligt tränad så jag vet inte vad, kommer knappast lyckas slå min förra tid iaf- 25 min hade jag förra året :O Grymt stolt över den tiden och skulle bli stoltast om jag kunde slå, men vi får se. Nu ska jag till mamma en stund och be henne lägga in alla pengar jag har i plånboken på kontot, hatar att ha småpengar i fickan :O Hejdå allihop<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0