Död?

Nej jag är inte död. Men bloggen känns lite död, såsom Breared och skolans hemvist på morgonen. Johanna fattar x) Men..... jaha. Det är massa dum skola just nu. Sitter och försöker vara duktig och skriva på so-uppsatsen då jag upptäcker att halva är borta!? JAG BLIR ARG! Bäst för den att den finns kvar i skolans datorer annars vet jag inte vad jag gör. Jag som hade blivit så nöjd :( Aja.. det får bli bra, mår nästan lite dåligt när jag tänker på den dumma engelskareovisningen vi har på fredag... vet inte vad jag gör. Jag bara vill ÍNTE! Dumma det. Hejdå iaf<3 Å 'house of wax' är inte läskig.... ok? Bara snuskigt när de klipper av fingrar och hälsenor med mera.... men skräck... Å 'one missed call' !!? Jag tror inte att jag fattar skräck. Det är ju inte ett dugg läskigt. Kanske en kolsvart natt då det blåser så att hela huset rör sig men inte annars,.. eller? Säg emot mig om jag har helt fel. Fast kan ju inte det, eftersom det är mina egna åsikter, menmen. Ha det bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0