Cupcakes

Jag suger verkligen på att uppdatera, dåligt av mig. Sen förra helgen har det väl inte hänt så jättemycket... eller? I helgen, lördag närmare bestämt, så orienterade vi. Första segern för mig på åratal lyckades jag med :) grymt nöjd iaf. Idag avlsutade vi iaf sex&samlevnad-temat med en inlämning så imon börjar vi väl med ämnena som vanligt *suck*. På onsdag blir det frisören, några förslag? Jag har ingen idé men jag vill göra nåt nytt samtidigt som jag vill låta det växa... jag vet inte heller riktigt om jag vågar, det är ju inte långt kvar till konfirmationen och då vill man ju inte se ut som en tokstolle. I helgen blir det konf.möte iaf... sista mötet :O och nästa helg blir det konfirmation :O:O:O så nära nu :) Sen så blir vi av med massa kyrka på ett tag ;) Jaha. Just det- angående bilderna ;) Vi (rättare sagt amanda, jag gjorde 'bara' glasyren) bakade cupcakes i lördags :) Mumma<3 Å inte speciellt svårt heller, bara vanliga muffins plus massssssor med florsocker plus lite philadelphia pluuuus grymt lite smör ;) höhö. Här kommer lite bilder iaf<3


Just det! Konfskor har hittats oxå ;) rätt vanliga men fina iaf. Sånna jag hade förra
året som användes en gång :O tog en större storlek nu (såklart!) haha







Ska nog hämta en sån här god nu, orkade inte äta upp en igår kväll så jag
kan ju ta resten nu ;) hehe. Ha det<3<3 sista bilden för idag nedan då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0