Tjugotredje...

Jaha. Tänkte skriva innan, men glömde av... så det blir något kort nu istället ;) Idag, vad har jag gjort idag? Jo, jag har klippt min lugg som blev alldeles för kort men annars super, hon gjorde den 'spretig' och tunnade ut den massor<3 sen var hon snäll och gjorde fin frisyr på mig eftersom hon hade tagit ut den andra ;) men spelar roll om den blev för kort, jag stör mig inte på att den är för lång. STORT plus XD sen så e det sommarlov så ingen förutom jag och hela varberg behöver se....... :O haha. Men iaf. Jag köpte ett par bikinibyxor med, som inte visar hela rumpan för jordens befolkning. Sen var det hem, och sen köra massor med moppe- skulle ta pappa bort till glasmästarn, fast han fick skjutsa XD och sen hämta elise vid stationen. För nån timme sen, tänkte- och sa jag men det skulle vara flera timmar sen, iaf. Jag tränade, det gick inte bra. Dumma benhinnor, kan det inte lägga av snart? Jag har tröttnat på det, och jag som verkligen ville träna idag med... menmen. Ska nog upp till löplabbet på söndag eller nåt och köpa nya skor, mina är helt platta XD nä inte riktigt, men använda tillräckligt! Nej nu ska jag nana, imon blir det ner till stranden med amanda & elise, har inte solat något än ;) höhö. Jag är inte någon soldyrkare precis men det blir nog bra. Natti nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0