Tjugofjärde? Jo det e det ;)

Idag har jag, amanda och elise stekt på stranden XD jag hatar att sola men vill man bli brun så finns det inte så mycket val! Vi var där i timmar tills jag inte orkade mer och vi drog hem. Havet var iskallt btw.... dumma det. Efter stranden käkade vi och sen blev det en kort sväng till stan, amanda och elise köpte shorts och sen blev det frapino ;) hehe, tjockis på det. Å det är dyrast. Tråk. Nu ska vi se lite film och käka oss tjocka på OST! okejokej.. inte ost men ost-CHIPS, ost-DIPP och ost-BOLLAR XD haha! vi råkade ta allt med ostsmak menmen det e gott iaf<3 nu ska jag.... justdet! Kolla film var det. Tjosan, vi hörs<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0