Tjugoandra juni

Ja..... idag vaknade man vid 9 efter 6 timmars sömn! Tillie sov här i natt och vi kollade 'sagan om de två tornen' som höll på i evigheter. Vid två sa jag 'nä nu orkar inte jag se mer, kan vi inte stänga av?' vilket inte tillie ville..... 'NEJ! vi måste se hela'- hon har inte sett den innan, jag har sett den 1000 gånger så det var inte spc kul menmen.... de filmerna är alltid bra! (: TIllie åkte hem vid 12 eller nåt och jag åkte ner till stan med emelie. Å vi är duktiga på missuppfatta varann, för jag kom på moppe till henne då hon precis cyklade förbi, Å VI SÅG INTE VARANDRA! XD vi e duktiga emli<3 :D Iaf, vi gick runt, och man ville köpa massor, det var rea överallt. Hittade ett par jättefina lagomlånga shorts på lindex men de fanns inte i min storlek :( så tillslut blev det några andra på H&M, samt en finfin kjol :D och ett vanligt vitt linne, alltid bra o ha! Em skulle oxå ha någon skiva på skivfyndet... det tog evigheter ;) hon skulle välja och så stod det "Tag 3, betala för 2" överallt, och vi antog att det var för alla, men det var det inte. Så sen hade hon lite beslutångest men tillslut blev den nån 'Absolute 80's' :D lät bra! Vi upptäckte sen att klockan var halv tre och vi drog oss till Ströget och käkade :) efter det cyklade vi hem, såklart en omväg, för det gillar emli :P hähä. Men det var bra! Nu ska jag se om tillie vill bada ikväll :P Vi gjorde det igår me :) det var faktiskt varmt :D YEAH! hejja vädret! Bara fortsätt så här så blir det toppen! :) Nu ska jag lägga upp lite bilder..... här kommer de! Johannas student, midsommar, nya kläder m.m. :D
























Kolla min frisyr! :) Fläta runt huvudet :) duktig syster gjorde den, men det höll inte så jättebra, mitt hår e dumt! men iaf! :)








Ja.... denna gråa fula bild bjuder jag på XD så här ser jag ut när jag försöker härma duktiga tillie, som sjunger fintast, en morgon XD


amanda gillar däremot inte att vara med på kort, inte jag heller egentligen men ändå x) hon har häxnaglar :O :)

NU VAR DET SLUT :D HEJDÅ<3 Milton har just kommit hem efter att ha rymt för några timmar ;) kramar<3


Kommentarer
Postat av: mariana DG

härliga bilder

2009-06-22 @ 23:59:26
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Jeanna

sv: Jag köpte dne på bikbok :) det är i storlek M men känner typ ingen skillnad ;)

2009-06-23 @ 12:50:12
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0