Tjosan!

Har inte uppdaterat på några dagar men spelar roll... vem läser nu ändå? Vädret är bäst, och jag borde inte heller sitta här men var tvungen att kolla busstider till ikväll. I lördags var det orienteringsläger med friskus.. det var väl kul, eller jo det var det x) mossrugby har varit saknat<3 haha! Igår åkte vi till göteborg en stund, skulle köpt löparskor till mig men affären var stängd -.-' segt när man väl tagit sig tid att åka upp, istället blev en finfin tröja köpt :) den e från H&M vilket inte jag skulle tro ;) men det blev bra! På vägen hem fick jag mor min att åka in till IKEA en stund oxå och josse fick köpt sig en fin soffa, det var en hon knappt kollat på så det blev ett spontant köp ;) hähä. På kvällen var vi förbi josses lägenhet, fin :) och sen badade vi, det var nog närmare 23 grader :) innan vi gick såg vi två sälar leka utanför bryggan!! De hade vågat sig in till det grunda, det var lite kul :) Har varit nere på stranden en stund men nu måste jag laga mat.... tråk men sen ikväll blir det piknicka med tillie<3 å hon flyttar på onsdag :'( så nu ska jag käka, inte för att hon flyttar XD men för att jag är hungrig. Ha det<3 kramar.


bilder från läger m.m kommer senare... orkar inte nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Ha en bra dag iaf :)

2009-06-29 @ 20:01:01
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på H&M värde 500:-



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra! :)

2009-06-29 @ 23:31:35
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/
Postat av: Elise

å vad mysigt med sälar^^

2009-07-02 @ 10:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0