Lisa ;)

Lisa ville att jag skulle uppdatera här... så får väl göra det. Headern blev ju jätteful så får komma på något nytt. Vad har hänt sen sist nu då? Ja.. inte mycket, tror jag. Har konfirmerat mig ;) Kanske jag skrivit om? Sorry annars, jag har  badat! :) Den första juni, lite sent jämfört med syster som badade i feb/mars menmen. Gjort iaf. Fick lite panik, nästan ett måste innan juni ju ;) höhö.. men jaa.. idag händer inget, imon blir det friskusloppet. ska inte springa, har ont i benhinnorna men kan hjäpa till iaf ;)  nu ska jag titta på ännu mer tv -.- jaja, ha det<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej inte byta, den är ju fin!

2009-06-07 @ 20:54:11
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0