Hos emli<3

Sitter hemma hos emli nu :) har tagit moppen hit ;) hehe! Jag hittade inte så bra men när vi hade snackat på telefon ett tag så hittade jag till slut :D hähä, vi ska snart åka å träna i torpa iaf ;) vet inte om jag orkar med det blir brabra! Är i så dålig form man kan vara i nu... tråk e det. Benhinnorna strular järnet men på söndag ska vi upp till löplabbet och kika på skor iaf... mina är ju helt oanvändbara XD Idag var det först vattenkrig :D YEAY, hähä, men det varade i typ 20 min x) för sen gav de andra upp. Efter det blev det att käka stek hos farmor och farfar. Lite jordgubbar smet ner oxå :'D vi skjutsade sedan ut Elise, som varit här sen tisdag kväll, till Kärradal... hon jobbar där ute under sommarn ;) Nää nu ska jag nog byta om snart och ta moppen vidare mot speles :) hähä, det heter så där johanssons bor i torpa och det är där vi ska springa om du inte redan fattat XD förlåt, jag är LITE störd X'D hähä. PUSSAR<3 x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0