Dålig...

Jag ser att jag är grymt dålig på att blogga atm... jag tänkte säga "det ska det bli ändring på!" men samtidigt känner jag att jag inte kommer sitta här lika mycket nu när det blir fint väder och allt, men det tåls att försöka ;) Nu har man ju sommarlov, vilket är toppen! :) men jag är väldigt rastlös, har jag märkt, och går runt och känner att jag inte gör någonting...... jag vet inte, men så är det. Jag och tillie pratade om att träffas idag men hon skulle ha massa gäster och en söt kille hemma så det gick inte, tråkigt, men vid halv fyra eller nåt så åkte jag o syrran ner till stan och spelade minigolf. Jag förlorade med ett poäng :( hehe, sen blev det glass och cykla hem. Nu blir det snart att äta grillat :) å sen kanske kolla lite film ;) Imon..... då händer inget, men får väl komma på något. Nu ska jag fixa lite mer med bloggen, det kanske syns att jag gjort om en del ;) ganska mycket, hähä :) HAHA! det är jättefult att skriva 'hähä' ju! men det e kul :D lika kul som höhö! Kramar<3

Bilden har... inte något med texten att göra överhuvudtaget, men det är från matchen mellan 9orna och lärarna. Dessa vita folk slipper vi till hösten ;) Å då blir vi nior :O :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0