Tralala..


Oj, har inte blivit inlägg på länge ser jag, så det får bli bilder i massor som får berätta vad som hänt det senaste... jag kommer inte ihåg utan bilderna i vilket fall som helst så här kommer det :)


stranden blev det någon dag :)



åkullaläger var det oxå, troligen det sista.... :'(

underbara lisa var självklart med :)

... som blev nerbrottad av sofia x)

men sen blev de kompisar igen, hähä<3



nån kväll vid 00.00 fick jag för mig att rita lite, och det blev så bra det kan bli....

inga konstverk precis, men har inte sagt att jag kan måla heller. jag ♥ kladd

En kväll innan tilliegumman flyttade blev det kväll på stranden, men rostbiff ;)







tilliesötan<3

jordgubbar blev det klart! <3

å chips är väl en självklarhet, speciellt när man är med tillie :'D



jag älskar dig gumman min♥♥♥♥

syster min flyttade samma dag som tillieälsk, man hjälpte syrran och sov över
där medan man plockade möbler hela natten lång, colan höll mig uppe!



julia min söta flyttade med jossan då alltså :)

kuddar♥kuddar♥kuddar♥kuddar♥kuddar♥kuddar♥kuddar♥ det e mys♥





tjoget blev det klart oxå! det regnade som attan, vilket man inte kan tro efter bilden
men det gjorde det en tio min senare. Johanna på bild :)

M-L-I♥

MÅÅÅÅL! Nej, men start här bredvid ;)

Lisa :)♥

SPRING! <3 1a laget slutade tillsist på 31a plats, låg på en femte första dan :)

Sen blev det husbilssemester ;) å nu kommer 1000tals bilder...

suddig... pose XD



























































å en skev bild får avsluta, orkade inte skriva på bilderna menmen. nu kom jag på att
jag hade fler bilder -.-' men det kommer senare..... mitt hår är kort ._________. muu.
Ha det bäst nu, hoppas ni gillade fotona♥♥♥♥ kramar i massor♥


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: åh kul att du gillar bloggen :D

fina bilder!

kram

2009-07-10 @ 00:24:21
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: cassandra

de va fina bilder :)<3

2009-08-13 @ 22:49:57
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0