Toalettstolsring

Segt. Men jaja, ni får bilder från liseberg, o-ringen och hela tjotaballongen imon. Jag orkar inte nu. Det är så segt med datorer. Speciellt när man lagt in SIMS 3!!! För vet ni att det har jag! :D:D:D:D mahahha! Men har fortfarande inte hunnit spela eftersom det först var att behöva installera det på mandas dator, sen avinstallera massa skit här och sen när det var klart skulle man till farmor & farfar å äta grillat och nu har jag suttit här i två timmar utan att ha tänkt på att spela överhuvudtaget. Hoppas det e dåligt väder imon så jag kan sitta inne hela dagen och geeka sims ;) haha! Ha det bäst, jag får väl se till att hinna med foton imon ;) kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0