Sol....

Jag hatar vädret, det är ju SOL! Okej, vem hatar egentligen sol!? INGEN! Nä.. eller jo jag gör det. Eller inte, men om det ska hålla på å vara regn och sen sol och sen regn o.s.v. så hatar jag det. Ska det vara sol så ska det vara det i dagar, inte bara komma en dag och sen regn nästa. Jag som hade tänk ha sitta-inne-och-geeka-sims-3-dag idag. Men det känns så dumt att sitta inne när det e hur fint väder som helst ute! Å det tycker väl alla andra om de hittar mig vid datorn oxå! Så jag får väl ta att gå ut då... träning ikväll? Jag kan och tänker iaf inte träna mer på år och dar! Men måste träffa emli, hon säger att hon klippt lugg! Är detta sant!? Det ska kollas upp, fika nu, ha det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0