Emsipemsi

Igår blev det bio med emmaaaa<3 :D The Hangover blev det, eller Baksmällan om man vill prata svenska x)  Hahaha, jag har nog aldrig skrattat så mycket till en film innan, nånsin! Den var grym! :D Hela folket som kollade gapflabbade och emma höll på att dö på min axel! ´hahaha, den måste ses igen, rekomenderas helt klart! emma, hahaha, kommer du ihåg när kinesen hoppade ur bagaget!? XD haha! eller när Stu klappade den lilla pojken 'såja det är lugnt' och sen skrek ashögt? haha! jag höll på att dö då. Shit, det var nog det bästa på hela filmen, den måste hyras i massor av gånger!

Imon blir det liseberg med emmaaa och tillieälsk :'D mhihi! Bäst kommer det bli. Å vet ni!? Jag har guldpass nu :D maaa, vad vi ska till liseberg massa gånger nu emma! nu har jag suttit vid datorn hela dagen och försökt liska ut massa tåg och spårvagnar och bussar och jag vet inte vad för massa skit som finns! Nu ska jag iaf kolla om det e nåt bra väder ute, eller det är det. Regnade i morse men nu är det typ varmt. Tröttnat på vädret så nu tycker jag typ det är jobbigt med sol med..... Jag strejkar, jag går inte ut i solen. Jag sitter inne vid datorn, okej det är dumt. Ska kolla om det ens är varmt. Hadetmassabäst. Jag ihopskriver bäst jag vill, bättre än fult isärskrivande iaf! Kramar.


maaa! detta får representera [dumma ord, det var jobbigt att skriva] emma och tillie! mhaha! hade ingen bild ;) Pusspågurkor! <3


Kommentarer
Postat av: tillie

Mihihihi PIXPAX vara den bruna!! Emma får va den fete!!! MOHAHAAAAA

2009-07-13 @ 22:47:34
URL: http://citrontillie.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: då är jag duktig för jag fattade allt ;) efcharisto är de & de betyder tack, de kan nog vara bra! ;)<3

kram <3

2009-07-26 @ 19:29:33
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0