Duktigt!

För ett par timmar sen tog jag på mig hjälmen (!) och hoppade på cykeln! Jag och Emelie var duktiga och cyklade en runda- eller, aa, den var ganska lång! ;) Vi cyklade här ifrån Snäs och sen upp till friskusstugan där vi skulle hämta ett cykelpass. Vi sket i det sen efter att ha kollat på kartan och hittat en annan bra väg!

Friskusstugan-Håsten-Lugnet-Trönninge-Lindberg-Rya-Derome-Attorp-Lindberg-Trönninge-Lugnet-Håsten-Sjukhuset-Snäs!

Det var en fin runda det som mätte 39,2 km ;) hähä, emelie hade med sig någon GPS-sak som kollade vart vi cyklade :) å hur länge var vi ute? Jag vet inte riktigt men vi började typ vid 18.. tror jag, sen var vi tillbaka kanske 19.40 ;) eller jag vet inte riktigt! Nu ska jag nog se till att få spelat lite sims 3, har bara hunnit göra en familj på två personer än så länge x) Å det funkar inte på min dator :@ har för dåligt grafikkort. SUCK! måste man fixa ett bättre sådant nu oxå! Skit på det!

Natti! -förlåt, har inte hunnit med bilderna idag :) imon kanske ;)

Kommentarer
Postat av: emli

JAG HAR EN JÄVLA TRÄNINGSVÄR, kan inte ens böja benen!!

2009-07-29 @ 13:50:14
Postat av: emma

shit vad långt :O

2009-07-31 @ 16:51:46
URL: http://emmahahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0