Agema

Haha! Kommentarer... Imon bär det av mot Kragenäs, Bohuslän och Agema! ;) Blir skoj, hoppas jag iaf! Hähä. Har packat hela dagen, och jag packar lika segt som SIMS 2 (!!) laddar, har vi kommit fram till! Vääääääääldiiiiiiiigt segt alltså, fast det beror på att våran dator suger, suger, suger. Har inte tillräckligt bra grafikkort för att vi ska kunna ha sims 3 på den heller menmen! Nu är jag så trött så jag tror att jag somnar här på datorn snart, måste sova men orkar inte x) vad ansträngade att sova alltså! Vykort skickas till folket oxå! LägerLinnea hör av sig XD om det är någon annan som vill ha vykort får ni smsa! x) Skrev ner adresser till de jag umgås mest med eller vad man ska säga men har inget emot att skicka fler ;) Föressten.. så kommer jag inte kunna använda mobilen mycket hellet eftersom NÅGON i våran by är "allergisk mot strålningen från mobiler"!! -.- Pha! Vad är det för något påhitt nu då!? Det måste ju vara hennes huvud det är fel på. "Stackars henne" sa linnea fransson christiansson (som förövrigt ska hälsa på oss<3) "Stackars oss" såger jag x) Visst, jag behöver inte mobilen men jag tänker inte ha den avstängd dygnet runt för det, man får faktiskt starta den utanför byn, så det kommer väl bli så jag får göra! ;) Ha en bäst vecka nu! Det ska jag! :D <3

Haha, någon har kommit på att vi kanske vill ha post oxå, så varför inte skicka ett brev till mig!?! Haha. Här är adressen iaf! ;

Mitt namn (vilket jag hoppas ni kan!)
By 203 Falkenberg/Varbergs scoutkår
Göteborgsscouternas Kragenäs
Kragenäs myren 3
457 91 Tanum

Hähä, detta är stört! Ska ju vara borta en vecka, inte ett halvår, men det blir kul iaf! Ha det! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jag vet inte.. kanske :D den är skitfin! <3

kram <3

2009-08-01 @ 10:22:05
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: tillie

Va?! Har du sims 2?! :D



(andra raden sista ordet)<3

2009-08-06 @ 12:48:14
URL: http://citrontillie.blogg.se/
Postat av: tillie

Alltså det står lika segt som the sims 2 (!!) laddar, och eftersom du skrev "(!!)" så trodde jag det betydde lixom "IIHH!!" xD Iaf, jag trodde du hade skrivit fel och menat sims 3(!!!!) typ "ja, sims TRE!"

Lol xD hoppas du förstod det xD

2009-08-09 @ 18:25:06
URL: http://citrontillie.blogg.se/
Postat av: tillie

jasså dåå förstår jag :D

2009-08-10 @ 19:28:54
URL: http://citrontillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0