3-dagars

Jag dör. Jag är trött i hela kroppen och mina ben värker. Å vi har fortfarande en dag kvar. Men jag ligger ju typ sist ändå. Idag blev jag näst sist, yeay, så duktig jag är. Visst jag hade nog världens sämsta tid, men jag gick. Jag orienterade ju ändå rätt okej, menmen, skit i det. Det är bara en liten tävling som betyder hur mycket som helst för RA-sport cup egentligen -.-' jag som behöver de där poängen.... eller kanske inte, eller jo. Men jag ligger faktiskt 6a, av 19, i RA :) mhihi, först av friskusarna med ;) men vet inte hur jag ska klara av finalen, fast vet inte riktigt när den är, förhoppningsvis är man bättre i benen då. Nu funkar det inte alls, sprang inte en meter idag, eller jo, massa metrar men inte som hjälpte mig något överhuvudtaget. Mestadels gick jag iaf, alltid hjälper det inte att springa, men nu gör de det! Njae, tillie skulle lägga upp lite bilder på sin blogg men det har hon inte gjort än, hon skulle äta. Men passa på att kika in på hennes blogg sen!

http://www.citrontillie.blogg.se/ ♥♥ kolla in! den är finfin! bara för att jag har hjälpt henne med designen *host* nä skojja, men kolla in hennes nya kamera! Avundsjuk. Jag ska ta och köpa en med, när jag väl har pengar... har just nu 100 kr. Hähä, eller tusen iförsig, eller jag vet inte, men inte råd iaf ;) KRAMAR♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Randy

Jag tyckte du har jättefin design =)

2009-07-13 @ 11:26:14
URL: http://www.randys.se
Postat av: Randy

Har du tagit bilden själv? =)

2009-07-13 @ 14:36:45
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0