munk

plump. jag har inte skrivit på... massa länge antar jag. nu blir det iaf ett inlägg, om vad vet jag inte. antagligen om tankar om skola och annat sånt. skolan börjar på måndag, jippi, inte. jag längtade innan men nu får jag rysningar så fort jag tänker på det. skolmat, hemska redovisningar, tidiga mornar, massa prov och annat hemskt, tvingas att umgås med alla jag inte vill umgås med, inte kunna sova om nätterna, nationella, gymnasieval, gå ut nian och allt annat. okej, de två sistnämda är ju bara bra egentligen, och eftersom jag vet vad jag vill läsa så är det ett ännu mindre problem men ändå. jag kan inte säga att jag tror jag kommer sakna klassen sen just nu, men jag kommer inte säga samma sak då. fan, jag vill nästan inte lära känna klassen bättre detta sista året för då kommer det vara hemskt att lämna den. kolla bara på emli, så fort hon börjar prata om nåt med skolan vill hon börja gråta. fast, det behöver inte vara så för mig, hoppas inte det och nu längtar jag bara till gymnasiet för mycket. kunna läsa det man vill, umgås med folk som är som en själv och helt enkelt hitta nya folk att lära känna. jag har tröttnat på vår dampiga klass. men nu ska jag tråka vidare. ha det gött. jag kommer antagligen inte uppdatera spc mycket nu, det blir i princip bara när jag tagit kort x) hejdå sålänge folket! :) 

Kommentarer
Postat av: emli

tack för att du tog mig som ett fin fint exempel :P <3

2009-08-22 @ 12:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0