O-ringen

Ja, då var det o-ringen oxå! Det var bara bra! Förutom att jag först var sjuk så de två första dagarna sprang jag knappt, var ute i 80 min! Dagen efter där gick bäst! Sen dagen efter där också helt okej, 5e gick med bra men hade så grymt ont i benhinnorna så gick mestadels ;) Här kommer bilderna!


Småland, närmare bestämt Eksjö, var det i år alltså! :D

Jana, tjejen från Tjeckien som sprang för oss, vann första etappen!

Och sen vann hon även de fyra nästa, och självklart hela alltet! Mycket fryst tårta blev det, och hon fick med sig fem stora mine-vaser hem. Tungt! Haha! Men duktigt var det! <3

Emli lekte med kameran, hon gjorde en min men råkade släppa minen när hon tryckte så det blev något mellan vanligt och en min! Fint blev det iaf x) <3<3<3 (a)

Vi åkte till mormor vår, och emli hängde på! Det var alltså liiite trångt i bilen med 4 pers i baksätet! :D

Kanin, sixtens är den- mormors hund alltså x)

och här har vi halva honom! XD

Fin hundleksaksmoojs! :D

Badade gjorde vi i massor iaf! Och shampoo är bra om man vill bli fin i håret! ;)

Å dyk!

HAHA! Fint!

De dansade så fint XD

PLUMS!

Jag är den som läser en bok på ett hålvår men '14 år till salu' läste jag ut på två dagar! DUKTIGT! Den är grymt bra, läs den! Lite hemskt men den borde läsas! Isprinsessan oxå, inte läst klart den än men den är bra än så länge! <3

Brygga...

Hanna <3 ;)

Emli sötan<3 här tappade hon oturligt nog sin móbil efter detta kort :(

Ja det var typ det jag kommer ihåg x) fråga istället. Jag orkar inte plocka fram allt ur minnet just nu! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0