Hemma!

Ja, nu är man hemma från agema, både bra och dåligt. Skönt att sova i riktig säng, kunna spola på toaletten, duscha och allt annat sånt men samtidigt tråkigt att säga hejdå till alla och att inte ha något att göra varje dag.. menmen, träffar ju iaf ida, victor och de andra igen på söndag då vi ska ha möte med fbgarna :D vilket vi troligen ska ha 2 av 4 dagar i månaden året ut! Det kommer bli bäst, och vi har även bestämt oss för att gå på massa Kragenäshelger, och kanske4 blir det även kragenäsveckan med midsommarfirande till sommaren, vilket kommer bli super!

Nu hade jag tänkt ladda upp bilder från agema men kom på att jag inte har laddat upp från o-ringen heller än så det får bli en hel del, massa, jättemånga, hur-många-som-helst bilder! Orkar inte berätta allt i detalj, men kommer skriva en liten sammanfattning av läger och o-ringen, så fråga om ni vill veta nåt! :)


Nu skulle jag egentligen ha lagt upp massa bilder här men datorn laggar, tangentbordet funkar inte, och säg inte att jag är så korkad att det har med batterier eller den trådlösa skiten och göra för det har det inte! Prövade tom. amandas, det funkar på hennes rum men inte mitt -.-' dumma skit, Nä.. idag har man spenderat hela för- och halva eftermiddagen med linnea! Var hos henne hela kvällen igår med, kuligt! Det blev pizza, snack och lite kalaha x) idag blev det än en gång massa spel och sen käkade vi hos farmor, efter det var vi massa trötta, orkade inte något och sen drog hon hem för att träna. Stack sedan över till emli en stund, inte träffat henne på enn hel vecka ju! Mhaha, skandal! XD nä men det var väl roligt, inte för att vi gjorde mer än att låta tiden gå medan vi satt och glodde i soffan eller kollade skolkataloger men det är kul att träffas iaf! Nu får jag nog slita  pappa från husbilen, måste ju käka snart, ha det massa bra! Bilder kommer när jag fått ordning på datorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0