Göteborg & tillie

I förrigår natt ringde tydligen tillie och ville att jag skulle komma till göteborg och leka med henne igår. Så när jag vaknade kollade tillie tåg till mig och jag åkte till henne. Vi gick först och åt på thairesturang och kollade sen stan lite, sen blev det att åka hem till henne och jag älskar hennes kamera, det gör tydligen hennes katt oxå som fick leka modell när jag tog kort! <3 Sen gick tillie och hämtade emma vid en busshållsplats och jag satt kvar i lägenheten ensam, läskigt! Sen kom då emma och vi gjorde lite pasta, jag kom på att jag kanske skulle hem och vi såg att det var en timma tills tåget skulle gå och det är en bit från eriksberg så vi skyndade oss lite. Vi hoppade på en buss som körde oss till hjalmar brantings nånting och det blev ju lite fel. Hittade snabbt en spårvagn och efter den kutade vi in på stationen, då var det strömavbrott där så jag hann inte köpa biljett men tillie och emma uppehöll tåget lite så det hann jag med iaf, brabra! När jag väl var på tåget och skulle betala var maskinen man betalar med kort i sönder, och jag hade inte kontanter, så jag fick åka gratis <3 tur det. Sen blev det campino direkt och käka, hem sen och sen.. blä. Sova. Vakna. Nu är det dagen efter. Jag är arg, gillar inte sol, vill ha höst och orkar inte göra något annat. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jag håller verkligen med dej, & jag förstår vad du menar! kram <3

2009-08-14 @ 13:44:28
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0