Agema

Agema... Ja det var fint! Orkar inte skriva massa här heller så fråga istället, men jag skriver lite bildtext! :)


Haha, fint! Jag vet att du gillar våra skjortor tillie!




Nä, seniorer behöver inte jobba!

Haha, våran flaggstång var högst!! XD eller inte. Flaggan nuddar nästan marken!

Tält..

IDA! <3

Victor! x)

Scouter går långt och äter kottar. SJÄLVKLART! :D

äpple



YEAH! Senior ska man vara, då får man ett sånt här fint band och kommer in på seniorcafét! Å jag som e för liten egentligen :D mhaha!





Johan! Stenugnssundare vi hade femkamp med :) Är hans tröja smutsig? Inte konstigt isåfall, alla vi använde den till Bungyrunningen! XD haha!

Karolina, oxå från stenugnssund! Båda dessa var grymma på kuddkrig, Karolina för att hon var så kort ;)









A-kamp! Det ägde vi på, helt klart! :D

KUDDKRIG! :D

Naturaspisar..

Elda på oskar!

Mattält och torkställ ;)



Kerstin i laga-mat-tältet :D

Nu blev flaggstången högre, och det blev även en portal :D

Flagga! enorm sådan, fick med oss fel eller nåt x)





BUNGYRUNNING! Helt galet! men kul! och dessa hade för lite såpa :@



Victor gjorde moonwalk här efter x)


Fint! hähä, har arbetades det med tidningsartikel... :S men det blev bra :D

Ida kollade sin sol-tatuering ;)

Pontus, Elias, Anton, Richard och Albert... XD

Edwin-Bonde :)

Ja, vi var De Förvirrade från Falkenberg/Varberg! :D

Jag målade av Desi lite fint!

Hon målade av mig riktigt fint x)











Avslutningen! :D

Maja... hon skulle tvunget hänga på oss hela kvällen XD



HAHAAHAHAHA! FINT IDA !



Fabian och killen i rosa mössa som jag fortfarande inte fattat namnet på x)



Ett finfint band kallat Maeryl :D

Dansa!



På seniorcafét, folk som drillade med lyssande pinnar XD och nåt mer som jag inte vet vad man kallar det men.. aa skit it!

Fina ni är alltså! XD :D

fast inget i jämförelse med oss! ...eller, skulle det vara tvärtom? :'D

vi är duktiga på att ta kort! XD

DESIRÉE! <3

HIPPIE! :D

Åka-hem-dagen var här.. :(



Kioskkön.. ;)

På bussen...

massa folk

packningar

Fina ida x)

motorerna på bussen startade och vi vinkade adjö till Kragenäs ;( menmen, skönt o komma hem!<3

Nu ska jag käka, ha det bra folket! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, i tältet på bild 4 bodde jag och min patrull :D

2009-10-21 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0