Påskafton

Ja.. jag har inte uppdaterat så mycket denna veckan men tänkte lägga upp lite bilder sen en vecka tillbaka.
Idag blev det alltså orientering först.. Det gick uselt! höhö. Jag var ute i typ 75 min... Jätteroligt, 4,6 km var det oxå. :S Haha. Å så blev det såklart påskägg oxå! Två tillochmed :) Ett med nagellack å praliner och ett med lite gott godis :) Kuligt! Vid tre blev det påskmiddag hos farmor och där fastnade vi tills klockan 7 då pappa och farfar bestämde sig för att åka och fiska, jag tog moppen ner men åkte typ direkt tillbaka :) Höhö.. det var kallt och jag ville se Robinson- hann precis hem x) Sen så har det bara varit att titta på tv en stund och nu funderar jag över om jag ska till kyrkan imon eller inte.. jag orkar inte, men skulle vara bra, för jag har bara tre gånger kvar (: brabra.. men nu ska det nog bli lite mer tv och sen nana, gonatt :)









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0