Trampmoppe is the shit!

Yeah. Igår var man klar med moppekursen då, gött å så blir det provet imon :/ Vi skulle köra lite moppeigår då innan vi slutade, då kom Fille och Tillie och skulle tvunget titta på, å om inte annat skämma ut mig helt x)  Mouhaha. Först skulle vi köra nån cepig bana.... första gången gick inte så bra XD Jag körde igenom 'väggen' (bestående av 4 plastmuggar) båda varven å nästa gång så körde jag igenom en gång men klarade en gång oxå! *stolt* haha. Sen så skulle vi ha bromstest oxå å vet ni!? Jag klarade det på första gången!! :):) Yeay, ännu mer stolt.
Efter kursen hängde jag på Tillie och Fille till Blå dörren, de hade inte ätit någon lunch tydligen :P Vi satt där ett tag och sen kom jag på att jag skulle till scouterna men Tillie skickade ett sms om att jag inte skulle komma XD Så övergav Fille oss när hon skulle tanka och vi bestämde oss för att åka till mig, där satt vi framför datorn x) Och sen gjorde Elsie och Desi inbrott hos mig för å hämta lite priser till äggpromenaden och sen vägrade de att gå och stannade å 'lekte med min syster'.. Jaja. Vi käkade lite TACOPAJ :) Å sen, vet ni vad vi gjorde då!? Vi åkte trampmoppe :D Eller.. Jag gjorde x] Men sen när Tillie skulle hem så följde jag henne och hon fick såklart prova att köra lite med ;) Mhihi, jag fattar inte stan, det e assvårt att köra där menmen ;) Kuligt var det.. och det tog tid, men det var det värt!! haha. Mina moppar e bäst! x) Spc trampisen x) Höhö. Nu ska jag tydligen ut å gå en runda med Emelie, vi hade bestämt oss för å börja träna till vårruset, men har ingen lust å springa idag, så det blir till att gå en runda :D Duktiga hon.. jag kom inte ihåg det alls ;) höhö. Kramar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA.. men det blev inte mkt gång!! mer KORT! haha <3 (:

2009-04-06 @ 19:58:32
Postat av: linnea

jo det e sant emli<3 haha. men bra pratstund blev det :)

2009-04-06 @ 20:25:53
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0