Så jävla omoget...

Ja idag blir man superglad för att man för första gången får ta moppen till skolan... men det var inte roligt spc länge. Först å främst så mobbar alla en för att den inte är lika snygg som alla andras, men då kan man dra till med 'men den går på el.. gör din de eller?' och om de inte har nån moppe så 'jag kommer iaf fram fortare än dig.. för jag har ju en MOPPE till skillnad från din halvrostiga cykel' men sen så springer Andre och letar efter mig i skolan. Då säger han att min moppe har vält 'ditt stöd fungerar tydligen inte så bra'... Jag går ut och ser att det ligger massa skit på marken som kommer från moppen och ser att moppen vält åt "fel" håll. Lycka till att den har vält av sig själv. Jävla idioter. Så grymt onödigt och omoget. Kan man inte låta nåt vara nån gång? Om ni inte tycker om den är det väl bara å säga det men att välta den... förlåt då för att jag inte har råd med en moppe för 20 000 som vissa andra och sen lägga ut pengar på bensin. Å för det andra så är jag miljövänlig oxå.. vet ni nån annan som är så smart och tänker på det eller? Nej justdet. Å pappa är arg nu med.... hoppas jag får köra imon, vet ju inte om han låter mig göra det. Om jag ens vill köra föressten, bara helt jävla onödigt om folk inte kan låta grejjer vara. OMOGET å ONÖDIGT. Fatta. Jävla idioter.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bättre med el än bensin ;) Billigare! Pappa tror väl ändå inte att det är ditt fel för att andra ungar är mongo! Nej skit i dem! Det gjorde jag när jag blev hånad för min bil. Men hur många hade en egen bil innan de hade körkort? Hur många hade egen moppe innan de fick köra? Skit i dem bara!

2009-04-29 @ 21:17:08
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0