Påsklovsslutgojsmuuu.

Well, she's not bleeding on the ballroom floor
Just for the attention.
'Cause that's just ridiculously odd


Bajs. Nu tar alltså påsklovet slut. Alltså skola imon -.- muhu. Prutt på det! Å så har jag ingen aning om vad det är för gympa, men vet nån det egentligen? Antingen är det uteidrott eller så är det friluftsliv... det är väl bara att ta med sig dubbelt antar jag.
Vet ni!? Nu får jag köra moppe.. Skickade in pengarna i torsdags och ringde i fredags och dem sa att det var okej att köra :D Yeay. Men asså, tar inte moppen imon.... pappa är lite konstig, jag fattar inte om jag får köra eller vad...... Men det löser vi imon eftermiddag ;) Höhö. Men ja, i helgen var det 10-mila, som kanske inte säger er något men det är iaf en stooor orienteringstävling. Stafett eller kavle eller vad ni vill kalla det. Tänkte lägga upp lite bilder, nästan alla blev suddiga :/ Men ska se om jag hittar några. Jag har drogat 'Panic! at the disco'- låtar och kan inte sluta säga 'Ha det'... det går inte ihop överhuvudtaget :O Menmen... Ha en bra sista kväll innan skoltråket börjar igen :/ Hadet!
Å JAG SER GALEN UT PÅ GUUUUL MOPED -som ser halvt ut som nåt hemmabygge- OCH MED ORAAANGE HJÄLM PÅ HUVUDET. BARA INSE.

Have some composure,
Where is your posture?
Oh no, no!
You're pulling the trigger,
Pulling the trigger all wrong














Lag 1- Nån skrek attack, men är alla med på det!? :)

Lag 1&2 - missade huvuden :O Men fina David och Olle (med 'freeees') är ;)

Allihopa :)

Lag 2

Mhaha.... Sarorna e finfina :)

Heja Jenny!!









Snyggingarna :)

Saaaaaaraaaaa



Jag lyckas ju alltid äta på kort, tydligen lyckas jag oxå ta kort på andra när de äter :O

Mhihihi. Lisa är söööötast i Jennys glasögon ;)

Emli<3<3

Denna bilden heter 333 på min dator och det föreståller bajamajor :) mhaha



Sluuuut, och sist kom en gubbe i kanindräkt skuttandes :) Mhihi<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha på alla bilder på mig. speciellt den när jag äter. :'D

2009-04-21 @ 15:17:44
Postat av: linnea

ja ;) hööh. det e finfint jenny!!! :)<3

2009-04-21 @ 15:23:20
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0