Moppeprov!!

Jaha idag vaknar man kvart i åtta. Roligtroligt!! Jaha, man skyndar som en stucken gris och hinner i tid som tur är. Spanska på mariedal var alltså första lektionen, vi målade påsk-plancher :):) Min och Emmas blev fiiinast! :D Då kommer jag av nån anledning på att jag har moppeprov efter skolan! Hade glömt av helt och visste varken tiden eller nåt om det, men som tur har man lite fina kompisar som redan gjort det och jag fick höra att det var mellan 15.00 och 16.30 och då blev jag glad XD Jag hann alltså hem imellan och läste på lite halvt och skyndade sedan vidare. Där satt man och fyllde i svar och när man fick höra resultatet blev man grymt glad- bara ett fel! :) Yeay, jag är glader (för jag slog Fille) haha. Sedan skyndar man till syrran och tänkte åka hem men då hade hon inte hunnit med hälften av alla hennes ärenden, menmen bra det för då hittar jag ett par nya svarta plupp-örhängen XD Sånna jag hade innan men jag slarvade bort- fast lite större. Men skit i! Efter en stund på stan cyklar vi hem och hinner oxå med en glass på vägen :) Mhihi. Sedan blir det fort till pappa för å hämta träningskläder och sen ringer Emli :) Hon frågar om jag vill åka moppe med henne till Friskus, klart vill man det! Å alltså tillbaka till pappa för å hämta hjälm. Men sen bär det av till träning som gick uselt.. :) höhö. Tillochmed lilla Elvira sprang snabbare och mer och längre och allt man kan tänka sig.. hur gammal e hon egentligen? Går i trean kanske? Men jaja, sen moppe hem och imon blir det tidigt upp och åka moppe med Emli igen för då är det OL-dag å samlingen är typ halv åtta!!!! :( Jag är trött då x) Höhö. Kommer somna på vägen dit menmen. Sen så har jag tänkt att gå på teatern med skolan men får se.. har egentligen ingen lust att gå ifrån OL-dagen men inte heller vill jag missa teatern, men ja, det ser vi imon- nu blev det ett väldigt långt inlägg. Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0