Kenny<3

Jaha, idag har det varit slappdag ;) Det e brabra. Först hängde jag på Jossan en stund till stan, hon skulle reklmera en väska och klippa luggen lite snabbt :O höhö. Jag hittade ett par solglasögon<-- anteckna! På lindex var det iaf, jag blev glad för det var typ första gången som jag hittade ett par solglasögon som jag gillade eller passade i, det jag hade förra sommaren satte jag ju mig på :S Haha, jag e klantig. Å så behövde jag en mascara- har inte köpt någon ny sen den jag köpte när vi åkte hem från Bulgarien!! :O:O Det e massa månader sen... å det blev nån b sak nu med menmen, jag orkar inte lägga pengar på sånt. Sen när jag skulle åka hem så lånade jag Josses kort å så sa jag 'en halv' och han bara 'det e inget rabattkort', jag fattade ingenting 'nehe, ska jag betala med pengar?' så stirrade han på mig och sa 'det e ett ungdomskort, du behöver  inte säga att du åker som halv' å jag bara 'nehe' och gick därifrån- han gubben var läskig x) Haha. Så blev det till att laga mat åt syskon med kompisar sen och Rasmus- Jakobs kompis fick värsta skrattanfallet när Amanda sa 'Jag e varm å törstig' ??? Ingen fattade någonting men alla flabbade, när alla väl hade tystnat kollade jag på honom och jag såg hur han verkligen ansträngde sig för att inte skratta och då kunde inte jag hålla mig för skratt och då satt vi allihop där och skrattade i en kvart. Sen frågade Emil, oxå Jakobs kompis, 'Vad var det vi skrattade åt' och Rasmus fortsatte att skratta och sa 'Åt Jakobs mat!!' ??? Haha, dem e lite ceeepe :) Sen lekte vi dunkgömme x) Å det tog typ en halvtimma att bestämma vem som skulle ta och sen ville dem leka 'Röda, vita rosen' 
Jag fattade nada, Amanda åt myror och mumriken låg i soptunnan.
Mhahaa. Nu ska jag äta kladdkaka. Mumsigt. Hadet! Kramar<3

Å sen ska jag se min älskade KENNY STARFIGHTER på bio!!! YEAY. Mums på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0