Hemligheter

Can't take the kid from the fight
take the fight from the kid
Sit back, relax
Sit back, relapse again
Can't take the kid from the fight
take the fight from the kid
Just sit back, just sit back

Tralala... har denna musik på hjärnan, asså att man kan sakna en skiva så mycket- och ändå har jag skivan hemma men inte orkat. Undebart, Tillie jag älskar dig för att vi bytte mobiler idag x] Mhaha. Jag gillar't.
Idag har jag och söta emli varit ute på en liten promenad.. den tog typ en och en halv timma! :O Men det var ett INFORMATIVT samtal vi hade.. *höhum* asså.. jag fattar inte. Förlåt, min mun är zippad. Äsch, ingen fattar! Haha. :) Älskar dig emli<3 Å imon ska vi träna skiten ur oss, vi ska slå tiderna på vårruset så nu blir det till å träna.. Förra året slog jag min gamla tid med 11 min.. lycka till att lyckas med det! Haha.. hade 25 min förra året- kan man lyckas slå? Tveksamt, men ett gott försök skadar inte! Å jag ska lyckas! Men asså, det e ju ganska snabbt...? Eller? Jag menar Helena sprang typ på 18 nån gång och jag menar hon e ju elit.... :) grymt nöjd är jag med den tiden, ska man få bli nöjdare? Hoppas kan man ;) Men jag har bestämt mig för att lyckas, med våran träning kan vi springa hur fort som helst, inte sant emli? :D Jaha.. här kanske kommer lite bilder från promenixen (:

-En grym åtgång på batterier är det med denna kamera.. -.-'























Som sagt- eller inte sagt?- uppochnervända soptunnor är något oerhört vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0