Glass

Igår blev det alltså Kenny Starfighter! Yeah! Men lite besviken är jag   :( De hade ju inte med Kenny-låten, ni vet introt.... mu på det och sen var den lite halvful och jag tyckte att alla trodde på Kenny ganska snabbt- om att han kom från Mylta asså- så det var lite fult... men snyggast var ändå på slutet när rektorn pratar med honom.... asså så korkad han är och jag garvade lite halvt åt det men sen upptäcker jag Lenny (Björn Gustavsson) i bakgrunden där han står och klunkar SHAMPOO!! Mhaha, det var inte så kul egentligen men jag fick lite panikgarv.. höhö. Men jaja, jag är glad att jag sett filmen iaf. Efter bion stod vi och snackade lite och sen så ringer Tillie och jag cyklar över till henne- och Daniel följer efter :O Cepe. Å sen när vi ska gå in till henne säger han plötsligt 'hejdå' och vill ha en kram- men jag kramar honom INTE, aldrig x) Å sen senare när Tillie lurat mig slösa massor med pengar på kebab får jag ett sms 'Måtte djävulens koppar knapra på din själ ända till tidens ände!' XD hahahah, sen fick jag reda på att det skulle vara 'korpar' och inte 'koppar' men ändå!! x) mhaha. Cepeee på Daniel.
Jag och Tillie bestämde oss för att gå mot fästningen men vi fortsatte på strandpromenade och sen kom vi på att hon skulle sova över!! :D Mhihi. Så det gjorde hon och hon smsade hela kvällen med Adrian- även Daniel- och Adrian bestämde att vi skulle äta glass med honom på TreToppar så imorse trampade vi iväg dit. Vi skulle typ träffas i hamnen men sen var han hos sin farmor och farfar så vi skulle dit och i 40 min cyklade vi runt och letade efter honom :O Å sen hittade vi honom i en brevlåda... nej men på en väg iaf ;) höhö. Vi drog till glassen, han betalade snällt eftersom inte Tillie hade med pengar och jag var lite pank *hosthost*  :O Men iaf.. nu är vi hemma igen och har ätit glass här oxå :O Haha... men nu tråkar vi lite... humhum. Å vet ni! Jag skjussade Tillie på cykeln lite och en polisbil stannade :O:O Han bara 'Hoppa av cykeln, man får inte skjutsa, det vet ni' med nån cepig röst och jag bara 'Å, just det, höhö *host*'  hahah ;) Vi vågade inte skjutsa mer föränn vi kom till snäs :O haha. Här kommer lite bilder :) Pussar<3


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0