Clara!

Vet ni vad jag gjort idag? Jo, träffat Clara, som jag inte träffat på typ 10 år (!!) Coolness :) Det var mysmys å vi får väl träffas nån mer gång och då får vi väl se till att få med Betsy också<3 Och vad händer imon då!? Jo, moppekurs!! :O:O Å bajsbarnen FELICIA och TILLIE har planerat att se när jag ska köra på söndag, men det ska ni inte. ICKE SA NICKE. Förstått?? Jag ska slå ner er då, asså nej, jag kommer misslyckas helt då. Snälla<3<3 Mhaha, men nu ska jag se lite talang.... Jag har redan missat 40 min men ändå x) Det var en väldigt duktig kille som sjöng aldelles nyss ;) Finfint :) Höhöhö. Ha det bäst så kanske jag skriver nåt imon.. träffa Emma imon!? Får se.. :):) Pussar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla du jag säger två ord VI KOMMER förstår du okej i love you too!!!

2009-04-03 @ 20:53:00
Postat av: Anonym

kram fille

2009-04-03 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0