Annandan

Jaha, idag är det annandagen- ledig dag för alla, typ iaf och vi orienterade- Snötrampen som vanligt ;) Det gick sååå bra eller inte. Jag failade totalt x) höhö. Eller det gick ganska bra tills jag slarvade bort mig på näst näst sista och näst sista.. men men, det är väl inget ovanligt. Jag är grymt nöjd över placeringen iaf- NÄST SIST!! YEAY! Jag e bara bäst!
Igår så skulle pappa fiska på rödskär så vi hängde på, jag, Jakob och Katrin alltså. Det blev att ta kort lite oxå, för pappa försvann långt bort och han hade ingen mobil på sig så att vi kunde ringa honom och säga att vi skulle hem så vi satt alltså där i några timmar eller nåt- har ingen tidsuppfattning men till sist kom han iaf, turligt nog :) höhö. Här kommer lite bilder från igår :)




























Mouhaha, Jakob försökte ta kort ;) Lyckat blev det :) Å min min är finast oxå- jobbigt att skriva -> minn miin ;)

Min broder gillar oxå uppätna majskolvar :)

Däremot gillar han inte själv att bli fotad- men jag lyckades!! :)




















Mys.. Kramar- och ha ett super påsklov nu! [Det börjar ju egentligen imon] ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :) <3

2009-04-14 @ 16:25:37
URL: http://tamarastanisavljeviic.blogg.se/
Postat av: linnea

mhihih. tack tamara<3

2009-04-15 @ 01:05:57
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0